måndag 17 oktober 2011

He's back!

Rör inte mitt ben!




Efter två veckor hos sin dagmatte i Umeå är Ralf nu tillbaka i huset. Jag går skift på jobbet i veckan och därför behövs ingen hundvakt. Skönt att äntligen få rå om honom igen!

Annars då? Njaa, det går lite tungt för tillfället. Älgjakt och jobb tar upp större delen av livet just nu och förra veckan fick jag veta att jag står utan jobb om en månad. Vi har därför tagit ett litet kliv tillbaka gällande utgifter till huset och avvaktar vad framtiden har att ge. En minst sagt spännande tid, det är nog dags att röra på sig. 

Regnbågsrummet är inte alltför långt borta nu, letar efter knoppar till lådorna, vill hitta sex stycken i obehandlad furu men det verkar vara stört omöjligt. Skåpluckorna som ska bli rosa är också en liten bit bort eftersom det är så tråkigt att måla varv två och tre. Ska rycka upp mig, jag lovar!

/Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar