lördag 10 september 2011

Rainbow rising.

Nu har jag börjat slabba i syrummet! Det är så kul och jag känner mig som ett barn! Älskar att få måla lite utanför kanterna och strunta i hur exakt varje penseldrag är. 


En liten tjuvtitt på hur det börjar ta form! Insåg när jag såg på den här bilden att mina byxor ju har en mobilficka men blev snabbt besviken när det visade sig att den var för liten för min nutida telefon.


 Vi hittade bland annat Allmogefärg och en annan typ av hobbyfärg på Coop bygg. Bra storlekar och pris och väldigt fina färger! I bakgrunden kan man ana lite lådor i bjärta nyanser.

Nu ska jag genast återgå till mitt arbete men först vill jag bara passa på att tacka för att ni skriver så fina och uppmuntrande kommentarer och kommer med bra tips. Fortsätt med det! Sjukt kul att det vi gör och skriver uppskattas av andra än oss själv.

/Målarinnan

3 kommentarer:

  1. se fintt! Flitens lampa lyser, :-)/J

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli såååå fint. jag kommer gärna och provar regnbågsrummet nån dag framöver ;)Anna

    SvaraRadera
  3. Alltså, jag vill va i the rainbow lounge! det kommer bli så fint!

    SvaraRadera