torsdag 29 december 2011

Back in black!

Hej och god fortsättning alla trogna bloggläsare! Nu när julen är över börjar det vara dags att omsätta diverse presentkort och annat och det har jag gjort med besked. Jag har nämligen investerat i ett Nexa-system till vår källare. Kort och gott innebär det att jag kan fjärrstyra lysknappar i källaren, med dels en klassisk väggdosa:

Klassisk skönhet.
och dels, vilket är hur coolt som helst; med en fjärrkontroll som räcker genom hela huset.

Har jag en framtid som handmodell?
Det är svårt att beskriva den barnsliga glädje man känner när man trycker på en knapp och en lampa tänds på ett nytt sätt. För att stämma lite i den barnsliga bäcken bjuder jag också på en bild av vår minutiöst skottade gång från uppfart till bro.

Ja, julen var vit hos oss...
Ha ett väldigt trevligt nyår!

/ Leif

4 kommentarer:

  1. man kann aldrig få för många fjärrkontroller hällsn.Per

    SvaraRadera
  2. Härligt med teknik ibland! =) Jösses vad mycket snö ni har!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  3. Ja men gryyymt!!!! Win på trådlöst.

    SvaraRadera
  4. Mp2a:are (från ditt gamla mp1a)17 januari 2012 kl. 15:05

    Leif!

    SvaraRadera