tisdag 6 december 2011

This just in!

Nu har vi "fått" vårt köksbord och byrån. Lite krångel på vägen och även en liten nyansskillnad mellan bord och stolar men det kommer förmodligen ordna upp sig till våren.

Tror det är nåt fel på vår kamera, det går inte riktigt få till nån skärpa i bilderna. Jag vet inte heller hur man fixar det så det vår vara lite som det blir. Här är i alla fall skönheterna:


Har inte riktigt "inrett" byrån än men ge det ett par dagar så är den överöst med bråte!

Stolsdynorna fick vi låna från svärmora.




Ståtligt va? Alla är välkomna på middag, lunch eller frukost!

Vi har nog nästan också köpt en soffa. Innan någon börjar tänka att vi ju praktiskt taget strör pengar omkring oss vill jag säga att den faktiskt är bättre begagnad och har ett väldigt bra pris! Bild kommer på den också, när rummet den ska stå i är klart. Alltså om typ.... tre månader?

/Elisabeth

9 kommentarer:

  1. Oj så fint bord, jag blir riktigt avundsjuk!!!

    Vi kommer gärna på lunch eller middag, frukost kan vi äta hemma ;)kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ååå Kajsa-serien är ju bara sååååå mysig!!

    SvaraRadera
  3. Håller med Fredrik. Vi kör hårt med kajsa-serien /Tony Ramazotti

    SvaraRadera
  4. Ser ju för himla mysigt ut! Jag kommer när soffrummet är klart ungefär, så får jag testa allt på en gång!

    SvaraRadera
  5. Hemtrevligt med hög mysfaktor. :) gudars vad ni ska tindra med ögonen nu. Lou

    SvaraRadera
  6. riktigt snygga grejer ska komma å provdricka en öl nångång .Pertan

    SvaraRadera
  7. Men herre kors vad fint det blev!!! Jag riktigt längtar tills helgen... Går det att vi tre äter frukost lunch och middag?!/J

    SvaraRadera
  8. Tack hörrni! Det är bara att komma och äta! Ring en stund före bara så vi hinner städa. :)

    SvaraRadera