söndag 27 november 2011

Nu är det jul här i vårt hus!

Nu var det ju riktigt länge sedan jag skrev något på bloggen så därför tänkte jag berätta om vårt julpyntande som vi har jobbat på idag. Vi har blandat lite nytt med lite gammalt och lite fått. Resultatet är tyvärr väldigt svårt att dokumentera på bild om man inte är en fena på kameror. Det är ju inte jag, men jag gjorde några dåliga försök:

Såhär tjusigt är det nu minsann.
Man kan i alla fall konstatera att man som pyntare är extremt beroende av eluttag. När de inte finns på lämpliga ställen får man skrota några goda idéer. Vi tar en illa tagen bild från framsidan också:

Jag vet att den blå slingan ser lite futtig och fattig ut, men ändå!
Det finaste pyntet för dagen är nog i alla fall vår nya krans på dörren!

Fiiin! 
Jag skulle också avslöja identiteten på vår andra möbel. Det är en tjusig byrå som ska stå i hallen och samla prylar! Det ni!

/ Leif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar