torsdag 19 april 2012

Ett stort sidoprojekt.

Jag är i full färd med att starta en frisörsalong och försöker komma underfund med hur den ska inredas. Kassadisken ska till exempel byggas hemma, inte av mig, utan av min bror och styvfar. Har ännu inte hittat eller kommit på allt men mitt första projekt är dessa högtalare.


Det är Leifs gamla och ser kanske inte så tilltalande ut men nu har det åkt på två av tre lager vit färg och sen ska jag hitta ett fint tyg att sätta fast på framsidan som kan dölja fulheten. Återkommer med resultatet!

Förresten, om det är någon som vet av en fin tapet i lite 50-talsstuk, hör av dig!

/Elisabeth

1 kommentar:

  1. Åh min vän jag är så stolt över dig!! Vad roligt med allt som händer! Du är så jäkla gått gååendes, så det så Leif! hmpf /J

    SvaraRadera