söndag 12 augusti 2012

Pojkdröm nr. 3

Det allra bästa med att ha ett hobbyrum i källaren är att man kan samla alla verktyg och grejer på samma ställe, därför har jag gjort slag i saken och infriat ännu en pojkdröm: att ha minst 12 meter förvaringsutrymme i samma lokal.

Två plåthyllor från Clas O och en 2,75 meters egenkonstruerad hylla.
I samband med detta passade jag också på att märka upp hyllorna för att försäkra mig om att jag inte ska glömma var grejerna ska ligga:

Hej Mutterdragare! Jag ser att krafthylsorna fick flytta in bredvid.
Här ligger borrmaskinerna i sällskap med alla borrar och en frässats minsann.
Det är inte dumt att ha ordning och reda på grejerna! Vi jobbar vidare med trappen och snart är den färdigmålad. Vi återkommer med bilder på detta!

/ Leif

2 kommentarer:

  1. Stiligt Leif!! Du får gärna organisera mitt vindsförråd :)

    SvaraRadera
  2. Du har helt enkelt en manlig version av en walk in closet! Härligt! (Om man nu kan få befästa könsrollerna en liten stund :) )

    SvaraRadera