måndag 30 maj 2011

The garderobs.

Detta är våra tre garderober i sovrummet. Jag, liksom många andra, har ganska mycket kläder och tvivlar starkt på att mina OCH Leifs plagg kommer att rymmas i den ytterst smala garderoben i mitten. I de andra två finns ju bara stänger för kläder på galgar. 

Kanske kan man köpa trådbackar och sätta in? Detta skall undersökas snarast! Mina fyra sopsäckar med kläder vill gärna packas upp, kanske ska passa på att ta plats när Leif är i Umeå? Han kan gott ha sina kläder i källar'n. 



Det kliar verkligen i fingrarna och  även lite i panik-/stress-/ångest-nerverna när jag tänker på allt vi borde och vill göra i huset. Ska fila på en lista och sen får vi väl beta av punkterna en efter en. Kanske är vi klara om tio år? 


/Elisabeth


Update: Packade upp mina kläder och råkade visst fylla alla tre garderober...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar