söndag 17 juli 2011

Altanens baksida.

Idag sken solen och jag trodde i mitt stilla sinne att jag nu var så pass grundbrun att jag bara kunde sätta mig ute och läsa en god bok i solen. Boken höll mig i sitt grepp ett par timmar och när jag hade läst ut den och gick in insåg jag att jag inte alls var redo för att steka utan solskydd. Eftersom det ju är sjukt obekvämt att sola baksidan är jag röd fram med en skarp övergång till blek på baksidan. 

Får skylla på att jag inte är van vid att ha en altan att läsa på...


På grund av semester, en hel del besök och en stundande födelsedagsfest, händer det inte så mycket på husfronten. Vi försöker mest förstå att vi ens äger huset, det känns ibland som att vi bara har lånat det av några vuxna människor.

/Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hihi, det är lite som våran känsla över att ha en bebis - från början funderade vi om/när någon skulle komma och hämta tillbaka henne. Att ha hus är ett livsprojekt skulle jag vilja påstå, alltid finns det saker att göra! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, kan tänka mig att det känns overkligt med en bäbis. :) Det verkar dock gå bra för er!

    SvaraRadera