tisdag 12 juli 2011

Jubilarnervös...

Idag har jag fått äran att få vara med i VK (Västerbottenskuriren) med anledning av min 30-årsdag imorgon. Jag passade på att trycka in adressen till vår blogg i faktarutan och med anledning av detta kan jag tänka mig att lite nya läsare har hittat hit. Ni är mycket välkomna och jag är lite nervös och lovar att försöka uppdatera mer regelbundet framgent.

På husfronten är det inte mycket nytt. Vi väntar med frustration på vårt ADSL-modem så vi kan komma ut på internet med lite mer fart än det mobila bredband vi använder nu. Eftersom vi bor i det egentliga Västerbotten är det inte mycket annat än Telia som fungerar med hyfsad överföringshastighet och då Bredbandsbolaget samarbetar med Telenor känns det ungefär som när man satt vid internet för 15 år sedan, förutom att ingen blir arg för att man surfar mitt på dagen och bråkar om höga telefonräkningar.

/ Leif

4 kommentarer:

  1. För alla oss som inte har papperstidning: scanna in! Lägg upp på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Jessica Sjöö [jessica.sjoo@op.se]14 juli 2011 kl. 13:31

    Hej Leif
    Fick syn på artikeln i tidningen på jobbet idag. Ska åka förbi moster Emmy (mormor) i dag och ge den till henne så att hon får läsa. Fin hund du har. Vi har en mellanpincher. Hoppas du trivs i nya huset.
    /Jessica i Östersund (mammas kusin)

    SvaraRadera
  3. Vad snällt av dig Jessica! Jag hade för säkerhets skull ordnat några papperskopior för att mormor skulle få en, men det var kanon att hon fick en av dig!

    Tack för hundkomplimangen! Vi trivs jättebra.

    Vi har försökt Sofia, men det blir liksom inte så bra...

    / Leif

    SvaraRadera