lördag 10 mars 2012

Hur gör du?

När Anna kom och skulle hjälpa mig att tapetsera reflekterade hon över hur jag hade målat i hallen. Jag slaskar på färg över väggarna först och tar hörn och sånt sist. Anna däremot gör hörnen först och slaskar sist. Har aldrig tänkt på det tidigare.


Ska hämta Leif på på busstationen om några timmar, är lite nervös över hans reaktion. Berättade att jag har en överraskning hemma, han tror att jag gjort nåt med håret. HAHA! 

Nästa inlägg hoppas jag är ett glatt sådant från Leif.

Wish me luck!

/Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Jag gör nog som din kompis Anna. Har fått för mig att penseldragen inte syns lika mkt då. (?)

    SvaraRadera
  2. Det här kan bli intressant ;) 1-0 till mej hittills då? -Anna

    SvaraRadera
  3. Jag gör som Anna också, tar hörn och sånt först. Är set du som är udda fågel Elisabeth?

    SvaraRadera
  4. Då är det nog så att Leif och jag är lite annorlunda men jag förstår varför ni gör som ni gör. Ska absolut testas nästa gång! :)

    SvaraRadera