måndag 5 mars 2012

På vårt kylskåp.

Jag började min städning med att torka av kyl och frys. Insåg hur sjukt tråkigt det är att städa och bestämde mig för att slippa undan genom att föreviga det vi har satt fast med magneter på skåpen. 


Först, vår allra första gemensamma bröllopsinbjudan! Vi har aldrig gått på bröllop tillsammans, förutom vårt eget då. Ingen av hos har heller varit på Gotland där det går av stapeln så datumet är ordentligt sparat kan man säga. Gömde lite anonym info under en fin magnet jag fick av en väldigt gullig kund en gång.


Här har vi en bild av min pappa när han var ungefär i vår ålder. Knäppt att han ens har varit det kan man ju tycka! Han står utanför mitt barndomshem och ser glad ut. Det gör mig glad.


Samhällets träningsschema för mig som tydligen gått och blivit en träningsgalning. Det är ju inget IKSU men det duger för mig!


Vi tittar lite närmare på min favorit av magneterna. Vilket budskap! Jag har tyvärr bara ett skäggstrå på hakan men det är ju bättre än inget.


 Mitt smått ångestladdade schema inför våren. 


Avslutningsvis, en bild av familjens prins. Vad vore ett kylskåp utan honom egentligen?


Nu ska jag och mina prinsar ut och lapa sol!

/Elisabeth


5 kommentarer:

  1. Haha, skäggmagneten var ju härlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar den! Gillar ju även skägg kanske lite farligt mycket. :)

      Radera
  2. haha! Hur kommer det sig att "alla" tjejer/kvinnor verkar ha Ett skaggstra pa hakan!? Hoppas allt ar bra med dig! Kram Frida Lindmark

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag vet inte! Det blir bara grövre och grövre för varje år som går! :)

      Radera