söndag 26 februari 2012

The Porcelain Throne

Hej på er!

Nu har vi gjort slag i saken och köpt oss en sprillans ny toastol! Ett tag underhöll vi idén att sätta in den själva, men efter lite övervägande kom vi fram till att det nog är bäst att ta hjälp av någon som kan, istället för att chansa och kanske riskera fler vattenskador. Mitt hjärta orkar inte fler sådana äventyr och jag vaknar redan nu så fort jag hör vatten droppa.

Tills vidare chillar den i garaget.

Jag fick också bli medlem i Julaklubben när jag köpte toastolen och lite mer grejer vilket inte var dumt. 10% rabatt vilket gjorde att de andra smågrejerna jag köpte i princip blev gratis. KATCHING! Jag tyckte också om att kortet var extra avrundat i de båda övre hörnen:

V.i,p.

Vi (jag, mest) har också lyckats få upp det mesta av den täckväv vi köpte in för några helger sedan. Det händer alltså lite grejer ändå!

Runt dörren blev det inte roligt längre...
För övrigt har vi under denna soliga söndag insett att markiser är ett totalt måste framöver. När solen ligger på blir det nämligen outhärdligt varmt i vardagsrummet. 

/ Leif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar