måndag 20 juni 2011

Tills vidare.

Orden i rubriken används verkligen frekvent i huset för tillfället. 

"Vi har dom här gardinerna tills vidare."
"Vi ställer den här tills vidare."
"Den här får vara i förrådet tills vidare."
"Det funkar ju faktiskt tills vidare." 

Och så vidare. 

Ikväll gjorde jag något mer tills vidare. Klädde ett hörn i vardagsrummet med foton, tills vidare. Tanken är ju att tapeter och golv ska bytas men eftersom det lätt kan dröja några år kan man ju faktiskt inreda lite ändå. 




Den här tavlan är en favorit. Leifs barndomsvän, Jesper, sydde den till vårt bröllop. Presenter som dessa är lite extra speciella, när det ligger tid och nålstick bakom.

/Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Åh va pysslig du är min vän! Och så fint det blev! Kram/J

    SvaraRadera
  2. Mysigt värre! jag ska posta nån bild på mitt "hem" så får du se hur det kan va :/

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Zelda - vilken underbar present!

    SvaraRadera